Stötte på AGON MEHMETI!

YEAAAH!
Va o fixa pass ju idag, i länsstyrelsen asså
Och så skulle jag ut med ett papper som pappa skulle skriva under, han satt i bilen, se mot mej kommer en lång Jugoslav som faktiskt kolla på mej (yeaah ;D), jag kolla lite o vände mej om, hahahha sen klicka det i skallen så jag vände mej om igen och glodde på honom och undrade var har jag sett honom? Sen jag bara AGON MEHMETI MEHMETIII! Tror jag skrämde killen lite hahahha :P
E överglad, anyway så skullr jag in igen till länsstyrelsen, så kommer han ut, nu trodde han säkert jag stalka han hahahah, shiiit e glad!
Okej många tänker nu vem faaan e han, jo han e MFF:s anfallare, en rikti djurig spelare, lång och smal och gör mål i sömnen!
Hahaha nog om fotbollsnacket. Mitt passfoto fick mej att se gammal och mina korta hårstrån stod upp!
Lugnt fotot e bara där i fem år, mhm *_*
Ja så nu imorron är mitt scehma ändrat igen, städer på morronen o jobbar eftermiddag. Torsdag vet jag shi den vad jag ska göra? Förslag? Anybody?
Btw jag har alltid älskat EMINEM men jag har en extra stark kärlek till honom idag
Love you♥
Detta e vad jag kallar rapp, inte snoop doggs bullshit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0