Chill dag med vattenpipa och gänget

Hade ju studiedag ju så vi hade planerat igår att vi skulle träffas o äta snacks o dricka läsk o röka vattenpipa, först skulle det bli inställt för att några inte skulle komma, men jag gav inte upp så lätt och ringde upp alla minst 20 ggr och det blev av och vi hade så kul och vädret  var perfekt!
Imrn är det studiedag också och som sagt hade vi planer om att gå och träffa Sara i Trelleborg, och pappa var så petig för att det är i Trelleborg, men snart ska jag gnälla mer och hoppas hoppas han säger ja!!!
Om han säger ja se schemat ut såhär
08.45 : tandläkare
10.30 duscha
12.00 fix fix
13.00 åka till Maysa för hennes pappa skjutsar oss
18.00 gå hm från Sara
JAG BER TILL GUD ATT HAN SÄGER JAAAAAAAAA!!!
Har nt sett henne på 2 år, jag dööör :(
ja det e va vi har hållit på me på sistone hahah :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0