Kändisar utan smink

''Guuuud så ful jag e!  Önskar jag såg ut som Adriana Lima, Kim Kardashian eller Megan Foxx'', va meningen jag yttrade nyss, och när jag vill kolla på de o få ännu mer ångest hitta jag deras ''without make up'' bilder, o ärligt talat, de såg helt normala och kanske till o me fulare än mej! Hahaha, o inte nog med det, Megan Foxx e opererad :O! Dt var nog min största chock!
Bilder :
Megan Foxx förr o nu :
Hur vanlig som helst förr va? Btw min hy är bättre än hennes hihi :d ''stolt''
Kim Kardashian
Jah, skönheten, är stenful i verkligheten hahahha oupssss.......

Adriana Lima
Ehm, ja, besvikna? Inte ensamma om det!


Bilderna visar att alla som får en proffsmake-up och perfekt belysning kan se ut som ''världens vackraste kvinna''.
Jag har runt ansikte, med nästan ren hy för att vara 16, dragna ögon och blir naturligt bronsig efter sol, men men men... Ändå känner man sej inte lika fin och i min/våra nöthjärnor vill vi ftf se ut som dess tre, fyra fem o gud vet så många besvikelser man kan hitta bara man skriver kändisens namn och ''no makeup''!
Just do it när ni har tråkigt eller deppar på eran utseende, eller kanske fått en finne elr två, tro mej ni kommer känna er bättre,,, det funka på mej iaf :d
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0