Tandställning btw

Jag har helt glömt att blogga om helvetet jag har i munnen (ångrar det totalt, iom att jag fick paya 2000 för den genomskinliga får man lite skuldkänslor om man vill ta bort de heh )
Jag tror jag har haft den i två veckor och den totalt stör mej när jag äter och jag har redan drabbats av tandköttsinflammation för att det är så jävla svårt att komma åt allting i munnen :O!
Ja så tänk er efter att man tar bort tanställningen och har perfekta tänder osv och så ser man en massa hål och inflammationer shiiiit hell no.
Hah, och en av de bracketsen elr vafan de heter , de längs bak asså, ramla av direkt ( de silvriga ), och nu har jag 2 cm ståltråd som gräver i tandköttet varje gång något hårt nuddar det, och ibland fastnar den i nåt hål, tex om jag e sötsögen kan det sluta med en blodpöl, cok nice!

Ja mjau , har en bättre bild i mobilen men ja, denna visar mina sexiga läppar, oupsi ;D

Btw big news jag har planer om att börja taekwondo!!!
Jag har inget och göra och behöver typ en timmes (2 om prov) pluggning varje dag, så jag ägnar typ dagen åt at lata mej framför facebook, hellre träna självförsvar och bättra på figuren än att sitta hemma som en soffpotatis :O
Jag tänker förstås inte träna själv, jag har Natta och Ilona som vill och jag e såklard helt bestämd, nu ska jag snacka me pappa, han har inget emot det men ja cashen ska han hosta upp yeaaah :D
Ligger o chattar me Maysa på fb, och lyssnar på Nancy Ajrams lite ''äldre'' låtar och deppar lite...
Ska snart snacka me pappa igen, behöver svar you know
Jalla  byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0