Trams

Om jag nu tänker efter om vad jag gjort på lektionerna på sistone så e det mestadels trams haha shiiit!
Asså det e skitkul men vi blir alltid helt högljudda av oss och lärarna får damp heh, nor good :O
O idag satt jag typ på tekniklektionen och bara höll på me Seb om att han typ va chilenare (columbian) och snacka ''spanska'' hahaha, kan ord som kan bli några meningar och en hel del fula ord :D
Vi har en sån riktigt energisk klass, det är ALDRIG tyst, och jämfört med samhälle/ekonomi klassen kan folk tro att vi antingen är störda eller har AD/HD hahaha, vi satt typ mitt i lektionen och kolla på en våldsam tecknad serie på youtube och dooooog av flabb hahahah.
Ja, jag hade på mej mina svarta G-Star jeans , de lite skimmriga och sjukt sköna (speciellt jämfört med det andra paret G-Star) och det blåa linnet (som det vita kenza har, ser ut som en skjorta typ) instoppat i de låga jeansen och en kavaj över, dvs dåg lite business ut :d o hade såklart mina vita converse, allt som allt tackar jag Gud att jag inte blev rånad hahahaha
Natta vill byta linje, hon har tänkt efter och tycker att iom att hon inte kan tänka sej bli stylist i framtiden o att hon alltid velat bli snut, valde hon att byta till samhälle i samma ''gymnasium'', jag  vet nt vad jag ska kalla en skola utan lokal hahahhaha
Ja nu har pappa också kommit från ingenstans och frågat ifall jag vill jobba hos min kusin, ja klart jag vill jag behöver cash men jag pallar varken me min kusin eller flyktingstället igen :( men ja, behovet av pengarna är viktigare än min lathet så ja, det får bli det, men typiskt honom att han ska alltid komm då jag vill shoppa ( jag jobbar btw helg och onsdagskvällar).
Angående teakwondon sa han att han tkr det e bra men det me att träningen är ''sen'' oroar honom, jaja lite gnäll o han ger sej, iaf jag pallar nt denna terminen så det får bli nästa, vi har ändå missat en månad, jag jobbar typ en månad, och sen har jag fullt med prover och nationella och till vintern åker jag till syrien så nästa terminen e nog bäst... Jag e så excited har alltid velat träna kampsport !
Jalla mush mush bye bye <3
Hahahah min favorit och jag dööör hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0