*Le läkarbesök

Hola como estas, bien??
Hade läkarundersökningen idag å ungdomsmottagningen, och ja fick tabletter som ska sätta igång mensen ... börjar imorron md de, yaay!
Har ägnat min dag åt ''Drawsomething'' och lite annat smått.
Har för tillfället ont i magen :O! Säkert för maten ...
Jag är skithungrig men finns inte ett skit att äta, e sugen på chiiips !!!
Har suttit hemma hela jävla helgen, vill göra nåt , men vad?
Ska kolla vad gänget har för förslag.
Jag sov riiiiktigt sent igår, hahahah och pappa gick in i väggar och kylskåp 3 ggr igår hahaha stackaren!
Ehm, hans faster dog igår på morgonen, så has farbror åkte ner till baghdad och ja, han tar hand om saker , business och sånt åt honom.
Anyway, satt uppe ikväll och lyssnade på alla 30 Eminem-låtar i mobilen tills  klockan var 5, och pappa var ftf uppe efter att han vaknat klockan 01.00, påstått att klockan var 5, gick på toa, gick in i väggen och gick o ''la sig''.
Shit så sugen jag e på resan, satt och planerade allt jag skulle packa och köpa och fan vet jag ! Haha!
Finns en ska jag skulle verkligen vilja ha nu... och det är en fin vit maxiklänning till sommaren!
Jag har problem med klänningar för min stora rumpa får mig att se ännu tjockare ut i klänningar, så den måste uppfylla vissa krav hhehehe, dock har jag flera gånger sett de och sedan ignorerat de :( TYPISKT!
Idag gjorde jag en egen Meme :D
Vad tycks? :D


Gonatt sötnosar :*

OBS! Kom på att jag är skitsugen på kladdkaka och chokladkakor så jag ska göra det imorron! SÅ puligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-05 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0