Subway is da shieet + PMS!

Ska börja me PMS, shit har ju fått de där tabletterna oc jag har ju inte får mens på över ett halvår, beräknat ska den komma denna Måndag då jag tagit 20 tabletter 2 per dag fram till Söndag, men idag är det PMS som aldrig förr.
Har bråkat med några smutsar i klassen och en idiotkompis, dock allt detta med anledning bara att PMS:en fick mej att ta ut all ilska ju -.-
Är sjukt dampig...
Anyway skitäcklig mat så vi stack till Subway Jag, Marwa o Maysa och beställde tonfisk-sub meny och sen chokladkakan... SÅåÅåå GOOOOTT!!! Höjdpunkten ???
Btw har skippat första lektionen idag o igår för det var typ för tidigt, och jag har muntlig Nationella på Svenska på Måndag, och skulle lämna in lappen på vad man ska snacka om en dag innan, dock e det ju på måndag så det skulle ju vara idag... hade den i väska, glömde lägga den i henne fack... FML man kan få IG då ju, ska nog mejla henne o se :/
Btw idag var det vår sista dag i cafeterian, blev lite saker över , typ 10 läskburkar, lite kaffe, socker, filter, tuggumi osv osv. Vi räknade även pengarna på skolan hahaha , shit så många mynt! Allt i en svart trälåda, vi bar igenom den fram tills Swedbank. Väntade på vårt nummer, hon tog in mynten osv o la de i maskinen som räknar, så tog de 5% avgift osv, anyway vi satte in det på mitt konto, sen gick vi och satte in hundralapparna i insättningsautomaten som vi fick bråka med och helt plötsligt försvann mitt kort? Haha, så leta vi o leta o leta till sist hittade vi den. Dock blev femtolappar och tjugor över... Pappa ska växla de till mej hihi. Sen har vi också blivit beroende av att spela kort? Jag, Marwa o Maysa? Älskar ''Stress'' hahaha, fast e skitdålig på att upptäcka den!
Här e bilder på dagens mat haha
MMMMM


SÅ gööööööött!
Det var allt ha det bra pusshaj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0