Mina senaste inköp

Vill börja lite om min dag, jag har sovit 6 timmar på 72 timmar -.-
Efter jobbet stack jag äntligen till killens dödsplats o tände ljus, ni skulle ha sett det var FULLT med blommor o ljus typ visste inte vart jag skulle lägga mitt men det fick bli nära en bukett vissna rosor, bad en bön o höll mej från gråt för bilden o själva tanken att han e borta nu, och tar man bort blommorna ser man blod ... R.I.P Rgs ängel ♥
Anyway så ser mitt dödströtta ansikte ut för tillfället
Japp, helt svart under ögonen :O

Och nu till kläderna osv :
Börjar me tröjorna:
1. Cremefärgade satinblus med rosett (man knyter sj asså) - BikBok
2. Lila genomskinlig blus med volym (har även den mörkblåa men tror ni sett den?) - GinaTricot
3. Grå grön stickad tröja med ränder- BikBok
4. T-Shirt med text (drop dead gorgeous) - GinaTricot
5. Beige kabelstickad tröja- H&M
(sen visade jag även mina nya högmidjade jeans från GT, se lite längre ner)
Smink o accesoarer:
1. Blå-vita tumvantar- Cubus
2. Garnier Nutrisse (kakao) , köpte den idag tänkte den var fin o plus har fått utväxt, ska klippa o noppa sen färga det.
3. Burberry Body Eu du Parfum
4.Clean Warm Cotton
5.Endlessly-SJP
6.Diesel Fuel for life
7. Christina Aguilera
8. Maybelline Cat eyes
9. Loréal intense red
sen glömde jag visa er min nya kajalpenna :
Så det var väl det, of course har jag missat saker men det e för den senaste perioden ! Typ senaste månaden...
Har lagt upp allt annat i tid typ armbandet igår osv.
Jalla jag e dödstrött ska läsa klart den jävla skolboken och däcka, imrn ska jag städa o ta en härlig dusch sen resensera boken och renskriva en novell... Va ska man säga, lovet e redan slut :'(
På Tisdag ska vi efter skolan till entre för shopping och fika  :D
Pusshaj♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0