Solarium+ new stuff

Hallu :D
Här sitter jag på sängen alldeles nyduschad och fräsch men skittrött i ögonen!
Imorron börjar vi med det nya (preliminära) schemat och enligt börjar jag 10.30, har dubbla matte lektioner (btw börjar läsa matte 2 C imrn) och slutar 16.35! 16.35!!!!!! Asså gå och döööööö sh/ek schemat e fan hälften så långt jag lovar! aaaaaaaah!
Jo visst tre dagar i veckan har jag halvsovmorgon, men på två fucking dagar börjar jag 8.00 -.- FUCK YOU!
Ja, och det va länge sen jag gjorde en insättning på banken, ska göra det på onsdag med ca 800 kr. Jag har 100 i plånboken hoppas de räcker hela veckan :O
Ja, jag klarade matte nationella 1C med totalt 20 poäng dvs ett E (G), hmm va ska jag säga, det var svårt som fan och långt ifrån nians nationella.
I fredags solade jag och Ilona på SOLA och jag utan att veta la mynten till den stående solariet och 1 minut kostar 5 kr -.- , anyway fick springa  in o ta av mej o gå in... fast det var rätt så härligt, inte lika äckligt som den liggande plus det fiinns en fläkt o radio därinne :P
Men nästa gång ska jag me Ilona till Arlöv och sola, hon sa det e mkt billigare där
Under veckan har jag lyckats köpa en ljus jeansjacka (e jag den sista hehe?) och lite annat necessary.
Jeansjacka- Bikbok
Tisdagens outfit (veckans finaste?)
Blå blus- GT
Svarta högmidjade jeans me skinndetaljer- GT
ja lite pennor , stiftpennor och konstiga tansborstar (använder vanligtvis min braun men hon jävla hygienisten sa att såna skitsaker e bäst nr man har tandställning -.-) från Tiger
Bh- Kappahl
I love... raspberry&blackberry body butter
I love... Vanilla&Icecream body butter
Claudia eyeshadow penci
Maybelline eyeliner penna (jag var nt så duktig på att använda en vanlig som är vattenfast, grovt vattenfast -.-)
Jaaaru, det va det  yao, ska återgå ti Fb, pusshaj♥

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du får en bra start på veckan! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-01-15 @ 22:43:53
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Hejhej :) haft en bra dag hittils?

2012-01-16 @ 15:19:51
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0