Bara en lektion igen ...

Igår fick vi veta att Jenny var sjuk (sv läraren), så vi visste att vi hade sovmorgon till 10.05... sen när jag precis gått ut och låst dörren får jag ett sms av Maysa, och får reda på att fysikläraren e sjuk -.- Hade kunnat ha en jävla sovmorgon till klockan 12 :(
Så vi drog till irani och köpte bullar och nötcreme och jag hade redan gjort oboy, så ja frukost blev det :P
Sen satt vi i cafeterian en stund och det var bara vi. Så kom Hoda och Marwa A in och sen kom Yasmin, och till sist kom Marwa med vattenpipan från igår för ingen pallade ta upp den på skolan (hehehe:P)
Sen bestämde vi oss förr att röka vattenpipa, men et blev inte av, eller jo efter skolan. Sjukanmälde oss från spanskan och stack till samma park igen, denna gången med mycket mer människor höhöh.
Vi blev småhungriga och samlade lite småmynt här o där och blev totalt 31 kr, så gick vi o köpte 2 chips o 2 läsk från coop forum och jag fick paya halva ... anyway det blev kallt sen så vi släckte pipan och tog upp den till skolan och våra pantflaskor och satt en stund och värmde oss.
Har U-Samtal på måndag, tills det är fet U-dagar/omprovsdagar, o de som inte har nåt har LOV :D!!!
Fredag, Måndag och Tisdag! Yeaaay!!! Har på eftermiddag oxå så fuck yeeeaa
Kom hem och åt sen slängde jag mej på sängen och däckade, och nu är jag ftf trött.
Vill hitta på nåt under lovet , får hoppas på ett härligt väder oxå, lite varmare tack!
Snart är jag pank, ska be pappa om en förhöjd månadspeng nu när jag slutat jobba. Har nästan 450 kr på banken och inget i plånboken, när jag sluta jobba var det över 1500 kr ... Usch jag behöver ett välbetalt jobb. Tips?
Jalla pusshaj♥
Aye, Jag o lilla Mariam på Mustafas student

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0