SKIDOR IMORRON BRUSHAAAN!!!!!!!+ new outfits

FUCK YEAAAAAAAAAAAAA VALLÅSEN HERE WE COOOME YIHAAAAA :D:D:D!!!!!!!!!
Hihihihi vi var negativt inställda ett tag men nu e vi så jävla taggade att vi spricker!
Dagen började med att jag inte pallade upp, men slutade med att jag va 2 minuter innan vi började, dock lämnades jag i cafet då idioterna so stod lämnade och fucking stack till lektion o lämnade det hela jävla ansvaret (som vanligt) på mej och jag hittade ingen som kunde låsa, till sist när min damp stigit upp till öronen hittade jag fysikläraren o  bad han låsa, sen stack jag till klassen banka sönder dörren o sen stormade in skällde läraren för hon inte låset och fucking skrek på de jävla GB:sarna !!!!!! Tack o ov att ingen öppna sin mun det hade slutat med slagge hahahhaha.
Soooo fuck dat sheeet, vi handlade till imrn hihihi chips nappar oläsk yaoo o vi e so sagt taggade.'
Hittade även turkish på fb med sin stenfula tjej höhöh
Ja jag har glömt att lägga upp bilderna på det senaste jag köpt... so här e det:
Blus- H&M
Jeans-G-STar
Klocka-Ur&Penn
Örhängen med earcuff för dubbla hål-Ur&Penn
Pärlörhängen i silver- Albrekts Guld
Halsring-H&M
ring-H&M
topp- ZARA
jeans- G-Star
Uggleörhängen-Ur&Penn
(Det e typ såna hudveck på halsen inte hår -.-)
toppen bakifrån :D
Jaaa nu ska jag duscha o förbereda inför imrn o sova tiiidiiigt , e trött anyway :P
SEEE YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0