Sick film-Scream 4!

Hehej!

Nu har jag sett den jävla filmen, uuuuuh, samtidigt som jag kolla på den åt jag fan en blockbuster och doooog av illamående, den var ändå rolig hehe, men på tanke om vilka omständigheter komedin visades är det lite psyko att flabba hehe , fast nja, hela biosalen flabba så ja, nothing to  say ;)

Jag e helt medveten om att vore hela gänget hade vi fan fått alla att lämna salen :d.

Har en sån huvudvärk just nu, bara jag kom hen sprang jag raka vägen till toan, 1 liters cola wtf!

Hade på mej min nya tröja idag :D, borde ha fotat men pallar shi nu, fottar sen och lägger ut den imorrn.

Tror att vi kommer grilla imorron , får se hur det blir, annars blir det jag, mamma och matteboken :/

 

Yeah, jalla hörs sen , auf wiedhersen ♥

 

le ticket :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0