Adidas skor!

Womens Adidas Adria Mid Sleek Trainer at High Tops
Här e mina nya raringar!!!
De ligger ftf i paket i o me att jag berätta att jag köpt de för mamma idag (köpte de för en månad sen hihi :D )
Har ändå knappt använt mina vita Converse, efter 2 gånger har de redan fått fläckar, men jah, står det i SMHIS sida att det blir sol o sen går man ut o cyklar till skolan o det regnar och kör rakt in i en grushög o halkar me cykeln är väl det förväntat, eller?
Ska iaf köpa Shoe Cleaner till de från scorett för 60 kr, mina raringar ska vara kritvita!
Och så ska jag slänga in mina svarta i tvättmaskinen, visst har man haft de i ett år men I love them o de förtjänar en hederlig tvätt :d!
Hahahhaha babblat om skor nu lite mkt..
Jah, skolan, första veckan i gymnasiet (Mikael Elias Teoretiska Gymnasium i Malmö) och jag e kär hahhaha♥
Naj men ärligt talat finns dt en finfin kille i tvåan ...
Jag läser som sagt Ekonomi, det e 12 stycken i hela linjen så vi har lektioner tsms me Samhällsklassen!
Det går bra so far och jag hoppas vi blir mer sociala me de i framtiden, man e ftf lite blyg o vet nt vem man ska snacka me :S
iaf, hela elelelleli gänget e på plats, o Natta som sagt som läser till stylist i Plusgymnasiet som är i samma våning, byggnat och lokal hahahaha, så vi ses varje dag hihi ♥
Mjauuuuuu
Datorerna kommer mitten av september och vi alla lägntar hahahah ♥♥♥
Jalla nu ska jag dra o läsa lite om hur man rengör Converse på bästa sätt, jag vill inte förstöra de som jag knappt haft på mej :O
Jalla puss hej ♥

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Hehe ja, ska bli superkul! :D

Planer för kvällen då?

2011-08-27 @ 09:26:49
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0