helvetes jävla idiot!!!

Hurfaaan kunde den siste straffskjutande idioten skjuta fel på dt avgörande målet!!! AAAAh , jag syftar på MFF-Milan matchen, o kommentatorerna bara babblade om Zlatan!!! Zlatan hit o Zlatan dit!!! Va faaan va dt Zlatan gjorde under matchen, förutom att filma o faila??? Dt e föfan Mehmeti elr Malm som förtjänade all uppmärksamhet, inte förrädaren me hästsvans! Okej jag e en dålig förlorare, men jag tkr ftf att han tjockisen INTE borde ha fått skjuta straff!!! Äsch fuck dt, byt ämne... ja, här sitter jag , Jessica har åkt till Prag, Aye packar, Natta e ftf i Kroatien, Maysa e ftf i Libanon, Yasmin har mobilen i nån byrålåda (idiot) o Noor snålar me att tanka sin lur... Kuuul :D host* Btw jag mobilbloggar för min lillasyster har ockuperat datan :-S Hmm, ska gå o äta soppa, hörs sen Puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0