Inget badrum :O

Elelleelleliiii Sara sitter vid datan!!!
Hahah, ja asså som rubriken lyder, vakna typ 13.30 idag och åt frukost, kolla på TV, och sen typ hörde man ett ljud vid ingången, brev  yiiihaaaaa!!!
O så går jag och kollar, där fanns ett brev från vår jävla hyresförening (NEWSEC) , och det e då hjärtat börjar bulta...
Jag öppnar brevet och ser att de har beslutat sig att RENOVERA VÅRT BADRUM DEN 22/8 (SKOOOOOOLSTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!!!!!!!!!!!!!)
O de använder nåt giftigt så de ske ge ossnån jävla lägenhet i det här ghettot i typ tre dar, o efteråt kan vi inte använda badrummet i TVÅ  JÄVLA MÅNADER!!!!
Hah, det roliga e att de har köpt in några luffar-utomhustoaletter-o-badrum eller va faaaan de heter o de vill att vi ska duscha där i TVÅÅÅÅÅÅ MÅNADER!!!
Jag duschar varje dag, så ta pyamasen, bh o trosor o lite rakkräm och rakblad och deo o schampoo balsam o handduk o kam o hela baletten o ut de kommande månaderna!!!
Jaja, pappa kom me lösningen att gå o duscha hos hans kompis varannan dag, och mamma ska köpa torrschampoo!
Nja, jag får väl nöja mej, men jag vet inte varför jag blev så excited inför att packa, typ har redan packat ALLT, kläder o plattång o smycken och alllt asså bokstavligt!!!
Väntar bara på väskan nu...
But still!!! This ain't funny!
Så, nu tänker jag spela The Sims på facebook, det e nytt hahah och jag har inget liv för tillfället...
Fan vad jag saknar vännerna, bara längtar efter måndan!
Btw på måndag ska jag o Aye ner till stan för att se Modelljakten med Kenza!
Jalla puss hej ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0