väntar...

Har beställt ett par vita converse o en klocka, o jag väntar på de... har ansökt till gymnamsiet, o jag väntar på dt... En sak jag beställt o kom i tid glömde jag hämta, nu har han flyttat upp o jag kan bara tänka... Japp, har deppat sen ett tag pga nåns flytt :'( Ordrat dt jag nämnde överst o dt kmr senast tisdag nästa vecka . Har jobbat me pappa hela veckan o flyttat i ordning saker i lagret... o jag kan säga såhär att jag e helt less på dt, jag vill nt behöva oroa mej för att duscha o vakna klockan fuckin 9 för att hjälpa pappa att tjäna ihop pengar o låna ut de till otacksamma IDIOTER som nt på 1000 år kmr lämna tbx de!!! O efter att jag hört av mamma vad summan är tänker jag snart ställa hnm inför dt rätta o berätta att jag nt behöver jobba me hnm mer om han tänker slita sönder sej o ge bort pengarna till nån sm nt ens e värd ett öre!!!! Hah, o så har han drömmar om att vi en dag nt kmr behöva jobba, o blev sur när jag skratta o sa att dt nt är ens möjligt att drömma om... men va ska jag göra? Men jag ska vänta... dt verkar va dt mitt liv går ut på... väntan Jag bryr mej nt vad ni tyckte om inlägget, bloggen är arkiverad sm dagbok, o jap ljuger iaf nt om mitt liv sm vissa andra...(inget illa menat , men jag e skitdeppig, hoppas ni förstår) Puss hej (Mobilbloggar BTW)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej!

Vilka skoler och linjer ska ni och era kompisar börja efter sommaren? och vem är det som ska flytta till irak, är lite förvirrad. Ha det bra :D

2011-08-05 @ 19:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0