Gott nytt år gott folk!♥ + nyårslöften

Här sitter jag hemma i min säng, lyssnar på musik och deppar.
Hah, önskar ändå alla ett gott nytt år, önskar alla sjuka att tillfriskna snart, alla hemlösa ett hem, alla föräldrarlösa en mysig familj, alla elaka människor ett hjärta och mogna upp lite, alla människor som stått ute och blivit utsatta för våld ett bättre liv, och hörrni, den som behandlar er på det viset fattar att ni e bättre än de, ge aldrig upp hoppet om något, var stark o knuffa tillbaka, visa att du kan och att du vågar, det e det som knäcker folk, att veta att du kan, bara du har viljan!
Jag gör det här inlägget för att kanske påverka lite folk, och verkligen få ett bra år!
Jag tycker mobbning är helt ute, det e inte coolt, det e nt kul att frysa ut folk o skratta åt det, det e inte mänskligt, och vi behöver inte fler galningar i världen, nej.
Jag vill även påminna alla som kan, skänk en slant till behövande, bli fadder till ett barn, bara gör något, skänk kläder du inte vill ha... köp ett rosa band eller en unicef-pin, bara gör nåt!
Om du befinner dig i en buss och en gammal kommer in, säll dig upp o ge den platsen, om ett barn gråter le mot det, och snälla, om ni upptäcker mobbning, ingrip! Tänk så mkt det ändrar på världen...
Hehe, nu ska jag nog sluta ge er ''råd'' och avslöja min nyårslöften ;)
1.Börja ta skolan på allvar
2. Kontrollera min utkomster + spara mina pengar på bankkontot
3. Minska mitt söta ätande och kanske gå ner några kilon.
4. Bli en bättre människa, donera mer pengar osv
5. Skaffa en pöjkvän, jag pallar nt med att tänka på han mer :'( (förlåt men du ''gick vidare'', jag ska oxå försöka)
Ja det va nog det. Jag har shoppat en hel del på sistone så jag lovar lägga upp bilderna snart, ska också ge min lillkusin hans presenter för hans födsel, riktigt sen e jag men ja, bättre sent än aldrig ;)
Ska bjuda på en låt här ;D
We Found Love-Rihanna ft. Calvin Harris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0