Nationella Matte imrn (matte 1)

Ah min rumpa e riktigt öm för tillfället -.-
Ja det e NP matte imrn , det har fan inte gått ett halvår sen jag gjorde NP i matte i nian (VG) , o nu e det dags igen.
Jag går ju natur o vi har dubbel press när det gäller matte jämfört med samhäll/ekonimi, vi läser klart en kurs (som e faktiskt svårare) på en termin , de har hela året på sej ... *_* Ah jag e dum i huvet
Ja, jag va berädd att plugga när jag kom hem, men inte mamma, så efter ett tags facebookane börjar jag bli trött o sömnig, ska äta en del socker nu för att bli speedad.
Ja, justja, va hos tandis igår och han bytte den där metallen till tandställnigen, de e ftf lite ömma. Sen var det fest fest fest hemma hos Ilona i Arlöv.
Vi e lite sådär trogna Malmöbor som sääällan åker gul buss, o när vi väl gör det failar vi alltid, så vi åkte förbi stället vi skulle hoppa av på med 4 stationer, hahhaha, sen fick vi gå av o vänta på nästa o åka tbx igen.
Förutom det, vi skulle ha vattenpipa på festen, Maysa skulle ta med en o Ilona har en, vi e 7 stycken palla med en vattenpipa -.-, så vi bar den fram o tbx, för att till sist veta att Maysa glömde keramikhuvudet hemma, uuuuff !
Så det fick bli Ilonas konstiga pipa som inte funkade förrän den sista timmen, och drog upp vatten ett antal gånger hahahha :P Men kul var det, dans och snacks o snack, ja rätt så chill faktiskt ;)
Kom hem helt död o bara deckade p plats.
Idag gick vi efter skolan till modersmål, fick sluta tidigt för NP imrn så vi stack till MC beställde fika o skrattade ihjäl oss så vi kissa på oss hehe, tog T-banan o bussen sen hem. Rätt så bra dag, fastän vår PMS-nivå nådde max idag för en hög falska jävlar. Påtal om jävlar, vi har snackat så mycket om andar och jävlar o till sist kom det upp igår på festen något som fick mej nästan att svimma, till sist tog jag mej samman och läste lite ur koranen och slappna av.
Det är rätt så fint att jag har börjat fatta det som står, en hel del iaf... Den översatta är typ sådär halvkass, men för er sm inte förstår e den bättre än inget såklart. Det e inte fel att läsa den oavsett din religion, jag brukar läsa bibeln ibland och hitills har jag stött på en hel del som finns i koranen, hehe :P
Jaja, ska byta om och plugga... önska mej lycka till inför imrn ^^
Pusshaj♥
Najwa Karam- Ma fi nom (kan inte sova/ingen sömn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0