Öppet hus

Hellu :d
Är hemma o har chillat idag, inga prover mer :D
Idag gjorde vi matte diagnos i matte algebra&ekvationer, jag har alltid vatt riktigt kingig på algebra, men idiot i ekvationer :S,  så den delen oroar jag mej över ;)
Igår kom jag hem o såg Aye på väg ut, finklädd, så sa hon att hon skulle på öppet hus på S:t Petri Gymnasium, så jag tänkte följa me, vi skulle egentligen dansa men jag vill inte gå själv :P
Hahha ingen av oss hade planer om Petri o när vi var där så är det  100% ingensom vill gå dit, det är en riktig ful o tråkig skola, tummen  ner :P
Hur som helst, jag o Sandra går på öppet hus i Malmö Borgarskola imorron :P
Ser fram emot att träffa henne, det var skiiitlänge sen, plus se skolan halva min klass ska gå på :P
Jaja, just nu sitter jag här o hör min pappa bärtta historier om min farfar o farfars far , de var riktigt riktigt , kan inte beskriva de me ett ord, modiga, starka o jah, haha kommer inte på de rätta orden :P

Tv:en har bara varit öppen på de arabiska nyheterna, dvs att Egypten är live 24/7 .
Jag vill bara att han smutsige grisjävel Mubarak lämnar hans jävla plats o ger folket för en gångs skull i hans långa smutsiga liv gör något bra. Kolla bara så många unga killar o män som dött, o journalisterna som misshandlats. Det räcker nu, inga fler sjuka tricks, du ska av förr eller senare, dra nu!



Ska dra nu och äta nåt, btw har sovmorgon, börjar 09.15 (idrott).
Gonatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0