2 cool for school :d

Hahaha, idag vakna jag 30 minuter sen (hurra?), om det inte vore för pappa hade jag försovit mej (som igår), iaf, var inte bästa sättet att inleda dagen me men jag ''klara'' mej :/.

Hur som helst, det var en av de dagarna jag lämnar huset 2 minuter innan bussen kommer, så jag ''sprangjogga'' dit, vore det in för snön hade en minut räckt ;D, sträckan e 150m tror jag, iaf jag hann i sista stunden (Tack o lov). Sen var dan ganska bra, förväntat mej liiite mer (privacy :d) , men jag fick nöja mej med det jag fick,, (eeh vad yrar hon om ).

Om Imorron fick vi veta att vi ska till rättegången i Malmö ( vart annars ?), det roliga e att jag inte e 100% säker (joo visst Sara jättekul, haha so sick jag snackar me mej själv :S, har blitt riktig psyko :D)

och på fredag är det gymnasiemässan i Swedbank Stadion, min linje e jag 75% säker på, det blir nog ekonomi, resten av osäkerheten är blandat  teknik/ekonomi, samhälle.

Iaf igår var vi i stan oxå efter skolan eftersom TEA:n var inställt (TEA: Tid För Eget Arbete), och bestämde oss att hemspråket var inte värt en timmes väntan hahah :P

Jaddåå, en annan sak e att jag fått Akons låt Angel på huvet, om du bor i malmö och hör nån skrika: I'm lookin at an angeel!!! Så e det förmodlingen jag haha :d

Ska dra nu och kolla på Vänner ♥
Hörs sen ;D

Vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0