Here we go again :D

Hello allihopa :)

Srry för jag inte har bloggat på ett tag nu, men igår eftermiddag försvann vårt internet av någon anledning (?) Ringde till GC och de sa att vi skulle byta vårt modem, som vi nyligen hade köpt. För ett par veckor sen hände samma sak, och vi bytte vårt modem. Pappa sa att han skulle köpa en ny idag (han sa det igår).
Kl 7 gick jag till Sara. Vi skulle se Eclipse, och gud så bra den är!! Var dock tvungen att gå hem innan den var slut, eftersom vi fick gäster, så jag skulle gå hem och hjälpa mamma. När jag kom hem, efter 10 min, så var de redan där. Bytte om, gick till Sara med myskläder, inte värsta finkläder, för vi skulle se på film, äta gott och mysa. Iaf, bytte om, fick lite panik för jag ej hittade min Bolero, så jag tog på mig något annat istället.
Jag tog hand om barnen, gud så söta de är^^ Fick offra mig till den yngsta, som är 2 ½ år, hon agerade frisör, så mitt hår blev ett offer^^ Hon drog, och slet i den. "Kammade" och "klippte". Sen berättade hon om sin dagis, vänner, lärare, favorit mat, dockor, Hello kitty och allt.
Iaf, vid 12 tiden höll jag på att somna, ärligt talat, men jag var tvungen att vara vaken,för de var fortfarande kvar. Vi lekte frisör igen, men sen somna jag i 10 min på riktigt. Ungenbara pratade på, och jag bara nickade och höll med, trots att jag inte hörde något i slutet! Den andra tjejn, som är lika gammal som min lillasyster, 7 år, sprang i huset   me mina småsyskon. Kl 01:00 gick de hem. Gissa vad jag gjorde då? Krigade med min lillebror för att jag skulle gå in i toan först för att borsta mina tänder, och gå och LÄGGA MIG!
Kunde som tur va somna direkt, men på morgonen idag väckte min lillebror mig kl 10!! Ni kan ju gissa hur arg jag blev? Kl 10 på en Söndag?? ÅHHH!!

Just nu smsas jag med Sara ♥ Äntligen är det träning imorgon igen :D Riktigt peppad! Sara och jag tränar båda passen, sen kommer Zahra kl 6, eftersom hon slutar skolan kl 5, då första passet börjar.. Ska bli grymt kul.Sen blir det som vanligt, komma hem, duscha, plugga, äta något gott, se på TV, smsa med sara<3 och sen gå och lägga mig :D
Ska, snart gå och lägga mig, imorgon måste jag upp kl 07:00 för att fixa mig, och gå till skolan. Snälla Gud, gör så natten blir riktigt lång så jag kan sova ut ordentligt. Vill inte sitta halvsovande i klassen när lärarna går igenom det viktigaste, för det händer alltid mig. Jag håller alltid på att sova när nån lärare ska berätta det viktigaste inför ett prov eller något liknande.

Aja, snart kommer en dagens låt, sen ska jag krypa ner i min härliga säng.
God Natt allihopa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0