In school :D

Hello bloggen :D
Sara och jag ber verkligen om ursäkt för vi ej bloggat på 2 dagar nu (?)
Vi har båda haft fullt upp med skolan och träningen. Vi tränar ju 3 gånger i veckan 2 timmar varje gång, så det blir lite svårt att uppdatera när vi slutar skolan vid halv 4 tiden och träningen börjar 5. Vi måste dock gå hemifrån kvart över/halv 5 för de stänger dörren kvart i och det tar en kvart att gå dit, så vi måste skynda oss lite.

Hur som helst, igår efter skolan så gick vi direkt till träningen. Först mötte vi upp sen gick vi tilsammans Zahra . Stackarn Sara hade skit ont i magen, men det gick väl över lite senare.. Första passet var kondition och sen ville vi prova på dans, som kommer direkt efter, och vi tyckte att det var skit kul. Vi dansa Salsa om jag inte har fel, och det var verkligen skit roligt :D Låtarna var sådär, det var mer kolombianska låtar än engelska, så man förstod inte så mycket, men däremot så lyssnade vi även på Shakiras låtar, Hips Dont Lie och nån annan, och när de satte på Hips dont lie, så sjöng Sara, jag & Zahra högt när vi dansade^^ Vi släppte loss med andra ord ;) Hehe, från brjan var det lite pinsamt eftersom vi är nya där, och alla kunde redan dansa lite, så vi var rätt så blyga, eller tja, jag var det från böjan, men sen när låtarna sattes påå så kom jag ut ut "skalet" och hade skit kul :)

Aja, vi tränar iaf Imorgon också :D 2 Timmar, längtar redan :) Sen blir det alltid kul att gå dit med någon man känner, och jag går ju med min bästis, kan det bli bättre? Btw, min kamera som är på lagning kommer idag :D Så Sara & jag kommer ta skit många bilder framöver, och det hoppas jag att ni uppskattar :D
Sara sitter just nu även i skolan och har nån lektion, vet dock ej vad, men hon har väldigt fullt upp & just därför har hon inte kunnat uppdatera. Jag har också fullt upp, men just nu sitter jag i skolan och har språk, men vår nya lärare börjar inte förren nästa vecka, så min grupp sitter i datasalen, så jag tog chansen att uppdatera här lite snabbt :D
Nu ska jag ha A-pass, sen idrott, så vi hörs sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0