1 Juni : WTF?!

ASSÅ OFTA DET E JUNIIIIIIIIIIIIIIIII!!!
Hurfaan!!!
Omg nu e det fan brottom, har redovisning på  tisdag, och måndag o fredag är bortstrukna, dvs jag har tisdag, onsdag o torsdag att fixa mina rester annars är det kööööööööööööööööööööört!
Jag har en uppgift kvar i so historia andra världskriget för VG i historia, och svenska bokredovisningen, måste uppnå VG för att få det i slutbetyg fan!
Mm, och så ahr jag andra småsaker att göra lite här o där!
Shit asså!
Idag gjorde jag VG provet i geografi, får jag VG där blir det VG i slutbetyg, man få väl hoppas!
Som sagt, det är så mkt att jag inte ens minns
Iaf efter provet tog jag 4:an till gustav adolfs torg och vi (jag noor yasmin) gick runt lite här o där, sen åt vi på mc o satck hem.
Efter att jag kom hem blev det toa besök (this is the time of the month :d) , sen tog jag lite snacks här o där o stack ut till mitt deltidsjobb...
Nu e jag fan helt slutkörd!
Har bilduppgift som jag borde lämnat in senast idag men öppnar jag datan kommer allt annat i vägen!
Yeaay vilket dampigt inlägg, håller på att li störd ahah...
Jalla måste jobba me bilden nu!
Hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0