Klänningen-Sailor style

hah jag skulle kolla på kläder eftersom dagens shoppingrunda blev en flopp! :S
Jag kom hem med 2 tröjor från H&M o en överhärlig parfym (Harajuku Baby by Gwen Stefani), jag bara älskarden!!!
Bilder kommer imorron, fick överdamp för att idioterna stängde stan klockan 14 pga midsommarn :/ FUCK OFF AGGHHHHHH :(
Jag har ftf spel! :@
Jaja, nu kollar jag runt på hemsidorna, sen gick jag in på Nelly, och så fanns det en tävling som var intressant :d, nämligen en klänning design-tävling, och jag är rastlös så jag började designa och kom fram till detta :
Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min klänning här!

Nu ber jag er verkligen rösta OM ni tycker om den :d

 

Jah, har inte mycket mer att tilläga förutom shoppingångesten jag har :S

 

Jalla puss hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0