Min nya HTC och lite annat...

HTC Gratia, my new baby !!! ♥
Tänka sej att den ska bli min ! :d
Beställde oxå ett par hörlurar från Skull-Candy
Cok Gûzel :d (mycket fint på turkiska :D )
Jaja, jag ska uppdatera er på annat jag köpt den senaste tiden :
1. Min älskade digitalkamera från Fujifilm
på hela 14 mgpx!!!
Df blir det lite tufft för datan att ladda upp bilderna :/
Men jah, min data e seg så dt e inget nytt :O!
2. Fick Nattas blonda hårförlängningarna, hhaha de som va med på det där fotot från spexdagen
Jag ska färga de till mörkbrunt/svart så att jag inte ser ostilig ut, ni vet bronsig, mörka ögon och mörkt hår och så kommer blonda slingor, Niiiiiice hoooooooooost* :d
3. Min efterlängtade parfym Harajuku Baby by Gwen Stefani
hah jag blev överchockad när jag öppnade paketet och såg att korken är större än hela parfymen, men ajg älskar det hela, åååh så länge jag velat ha den!!!
Min andra efterlängtade parfym och som jag snart ska köpa ( I hope ) e Escadas Taj Sunset, Guuuuud så sommrig den är, mango lukten med stänk av Jasmin och sommar e fan överperfekt!!!
Love love love ♥
jalla det var allt från idag, hejhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0