Ny kamera :D

Hehej!
Beställde igår en digitalkamera finally!
Det är från fujifilm och 14mpx =D Svart o söt :d
Kommer lagom nu till festerna osv...
Japp, idag var jag på mitt ''deltidsjobb'' och höll på att somna där pga en sömnlös natt och tankar om att jag kanske fick i mig kvicksilver och var döende hahhaahha! Det hela började med att min mobil (marwa o jag bytte, oficiellt hennes :d ) började ta ut gegga o lukta mysko...
Hahah, sen kom jag till unsättning med mun mot mun metoden, där fick jag kvicksilvertankarna :/
Sen satt jag där  helt sömnig o slutkörd men var rädd för att inte vakna efter att jag somnat :s
Jaja, runt fem somna jag o vakna en o en halvtimme senare, touchen på mobilen var helt borta, vilket ordnade sej på mitten av dagen, men kameran, den funkar inte och jag misstänker att vätskan kom ut från den!
Ja, nog om mina hjältedåd :d
Hahha, senare idag, efter min falafel med fetaost :D, stack jag ut med Aye till festen i RG, allt från musik till dans osv, köpte MJUKGLASS :D ♥♥♥ o godis osv o stod o kolla, min kusin skulle uppträda i dansdelen, o det o rapparen Lazee var nog höjdpunkten i hela den festen :D Ja, våra fossingar har fott riktigt sjuka solbrännor, hahahah Aye har fått en i strumpform och jag i geometriska former hahhaha, en jävla brun kvadrat mitt i det hela bleka :d ( :S ? )
Sen efteråt var vi ute som gatubarn o bara hängde, träffa på Zahra o Hiba o var ute o lekte me småbarn o bettedde oss i övrigt som de :d
Runt 9 tiden stack vi hem till mej o här sitter Aye bredivd mej, BOOOOM! En explosion? Va faaan hände? Pallar vi upp o kolla? Kanske :d Det är nog inte första gången ni vet, Rosengård...
Japp, imrn är det ungefär samma sak men inga dödstankar o förhoppningsvis sömn :D!
Jalla hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0