Guten tag :d

Hellu hellu
Snabbt inlägg
Försov mej idag, men inte värsta försovningen, jag o Noor hade tänkt oss gå till skolan men pga bla vädret e lite sådär och jag försov mej var inte nån bra idé.
Av en konstig anlednin var Noor klar en halvtimme innan bussen kom, men så kom hon sent trots allt, då gick vi in till kiosken och köpte lite smått o gott:P
Jag köpte en Cocio och en bulle och 2 klubbstavar och en härlig lakritsstång, muuums :D
Vi kom 5 min sena men jag var exakt i tid pga att Lotta va sen, yipie :d
Resultatet på kalla kriget provet blev: VG! Yippieeeeee
Nu behöver jag bara ta igen andra världskriget provet och höja G+ till ett VG, hoppas hoppas hoppas
Äntligen blev jag klar med Australien powerpointet, och är redo för redovisningen :P
Efter skolan drog vi till träningen och efteråt lekte vi i vänskapsparken i RG :)
Jag är rädd att en förkylning e på g, men min kropp kan glömma att jag tar på mej vinterjackan igen!
Skinnjackan är on punkt!
Japp, nu ska jag gå och göra klart min dikt och repetera för redovisningen av min läsbok...
Det var allt för idag

Hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0