Sorry sorry sorry

Ber å hiiimla mycket om ursäkt men det är så himla fullt upp hos mig och Ayes internet är sönder så det e ett sånt jävla tryck på mej :S!

Jag stör mej riktigt mycket på hur snabbt tiden, här sitter jag varje söndag och bara längtar av en konstig anledning till skolan, och när det är väl Måndag så är det likabra att säga att det är Fredag för jag hinner knappt vakna och inse att det är en  ny vecka tills jag står i busshållsplatsen och inser att det är helg :S

Det händre så himla mycket hemskt därute i världen, naturkatastrofer, uppror, brott och mord o misshandel .......

Jag kan knappt tro att det e sant , allt på en gång, som mina jävla prover, projekt och läxförhör!

Så har veckan varit:

Måndag: STUDIEDAG!
Gick ut med pappa och stötte på folk som vill att jag läser natur ist för ekonomi: GLÖM!
Sen plugga jag till Hemkunskapsprovet

Tisdag: Skola igen, Prov i Hemkunskap, hoppas hoppas jag får ett VG.
Skitäcklig skolmat dvs köpte pommes o Cola tsms me Maysa
Skithärligt väder! Vilket var anledningen till att jag kom 2 min sen till min ''ester labb'' och blev inte insläppt på heeela den jävla lektionen, ist satt jag och snacka med Sara på tele, var ändå ett tag sen jag gjorde det :S
Arabiskan: Powerpoint om ett djur, jag valde hunden :D

Onsdag: Minns inte den dan fakiskt :/

Torsdag: Crazy day :D
Först : Idrott, sick sick sick, vi körde fotboll och jag var på topp :P
Hahaha killarna i andra laget störde sig riktigt mycket på mej för jag var ett sånt hinder : snor bollen, passar vidare och hjälper målisen (krossar varenda liten pojkes dröm om att få göra mål :P hahaha).
Sen hade vi rasten innan språkval och där blev arabgänget riktigt crazy (blev och blev, det syntes den timmen :d), vi hoppa runt, köpte ciggs, skrek efter folk, tog en del crazy pics, dansa på övergångstället, gjorde några terroristvrål och allt möjligt man kan tänka sej (eller inte)!

Fredag: Sket i språkval och arbetade istället med powerpoint, luncha togetha, jag och Maysa gick in för 9A har en timmes rast :(

Lördag: Gick till stan med Aye och kolla på klänningar till balen, det ända jag hitta var skor skor skooor! Jag hitta sjuuuuukt snygga skor i DonDoca i Halens, vet inte hur jag ska beskriva de men det är ett par balla klackar som aldrig blir mina därav priset : 6800. De stod i centrum av hela affären och jag kunde inte låta bli att röra dem!

Söndag/Nu:
Vakna sent, gjorde frukost, kolla på TV, bloggar, FB osv...

MM, det var allt för idag, nu ska jag välja texter som jag o Nelly ska kunna utantill till vårt engelska projekt redovisning: Australien.

Jalla hörs sen hoppas jag :D

Bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0