AYE SKRIVER, WIIHOO

HAHA, shiit sa lenge sen man skrev her. forlot for jag ej har skrivit men jag har inte haft internet pa jag vet inte hur lenge, men som ni sekert vet sa har jag flyttat till irak, o ja, nu e jag her, sitter i internetcafee med mamma o maste ut om 5 min sa jag tenkte skiva ett snabbt inlegg sa att SARA vet att jag inte har glomt henne eller blofggen, om 10 dagar flyttar vi till vart hus som har renoverats i snart 2 manader, o da ska vi entligen ha internet da blir det uppdatering varje dag, ville bara kicka in her o saga att jag saknar dig SARA OBESKRIVLIGT MYCKET, saknar vara tider hemma hos dig pa kvellarna o alla bak-dagar, haha kickade lite i bloggen o sag att du fortfarande bakar kladdkaka o sant, utan mig vavava??? hahah jalla king, vi treffas snart iaf, jag e seker pa det.\
see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0