Kär igen :S

Nej d et här e kaos, ''since I've lost you I'm lost too'', bokstavlig!
Jag vill bara fylla luckan som är lämnad öppen och I'm  keepin' fallin over and over again... Men nu börjar jag såra folk, det vill jag inte göra ju, jag är en sån olycksfågel :(
Anyway för tillfället e jag typ halvkär i en kille, visar han det tbx e jag nog helkär då :P, är mest åt det hållet, han e 93:a , liiite äldre o en aning mognare, och lång :D
Mhm, här sitter jag och latar mej under täcket, har ftf inte bytt om än o svettas som en gris i min stickade tröja, två täcken och en varm dator !!!
Jobbade idag och GUUUUUUD VAD JAG HAR BÖRJAT HATA DET, MER ÄN NÅNSIN ASSÅ SHIIIIT!
E törstig hihi , jalla ska fortsätta lyssna på libanesisk musik och stalka folk på fb (hahahah)... pusshaj♥
Joe Ashkar- Habibet Alby

Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

Hur tycker du att den perfekta nyårsklänningen ska se ut? :)

2011-11-16 @ 17:43:08
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0