Love sucks

Särskilt när man inte har någon!!!
I cannot move on! Jävla skitunge som inte kan stänga ett kapitel utan bara sitter och ångrar sig över det förflutna och kan inte se något bra hos någon annan, och ifall jag gör det, tänker jag nej, han där va sååå mycket bättre.. Och så deppar jag :(
Alla vi gör fel, men jag som ska vara så speciell gör felet två tusen ggr med en period på exakt TVÅ JÄVLA ÅR!
TVÅ ÅR! JAG VAR PÅ G I TVÅ ÅR! CHANSEN I TVÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅR! VARJE DAG!
Nöjd nu din tönt???
Jag saknar min klass, vill tillbaks till nian sååå jävla mkt!
Min dag var mest i sängen med data och tv, jag hade nt blivit förvånad om jag får glasögon snart *_*
Ingen normal lunch och åt frukost rätt så sent. Mamma tvinga mej diska och städa mitt rum, iom att jag slapp dammsuga idag och fick göra det imrrn... Men imorron MÅSTE jag köpa godis! MÅSTE MÅSTE MÅSTE!!!
Jag hade lätt kunna döda nån för godis.. mmm gooodis
Sen hade jag en sjuuuukt konstig dröm natten mot fredag, jag berättade om den för Noor idag på FB, och hon tyckte den va läskig, det va inte en mardröm, men den va så sjukt konstig... Något gömt meddelande i det hela typ, problemet e att jag inte kan gå o berätta den för mamma, det finns en kille i bilden hahahaha :P
Jag hoppas det bådar gott iaf!
Nån som kan förklara drömmar därute?
Kollar upp på sånadär sidor, men jag får nt svar på allt.. jag vill ändå snacka med en spådam, borde kanske kolla upp det med en drömförklarare oxå? För nyfiken pallar shi vänta! Jag har en känsla av att jag kommer dö tidigt, ser inte mej själv som 20 åring, eller ens 18 :S Creepy
Ska sluta skrämma er nu,,, jalla pusshaj♥
Definition: Dreaming that you are hugging someone, symbolizes your loving and caring nature. You are holding someone or something close to your heart. Alternatively, it may indicate your need to be more affectionate.
Ni fattar typ lite av vad som hände ;)

Däruppe snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0