Noors B-Day

Japp Noor fyllde år idag, 17 år♥
Så hade vi bestämt att äta på Café Ceder (libanesisk finrestaurang med skitgod mat) men sen fick det bli den arabiska restaurangen uppe i entré, efter en massa tjatter så drog 3 st sig ur, Yasmin Maysa o Jessica, vi bråkade hela tiden om vad o var vi skulle äta, att maten var god i skolan och att de var mätta på det , de kom med argument som var helt värdelösa till sist dampa jag och skällde ut de mitt i entré, typ skrek, så folk hörde, och sket i... TOTALT!
IAF, sen så var det VART vi skulle äta, det finns typ allting däruppe i entré men jag ville ha FIN ARABISK MAT! Inte nån jävla shawrama eller falafel! Sishkebab eller kotlett elr vafn det är, det bästa är att det är grillat över eld... Tyvärr är portionerna för små enligt mig och föööör lite bröd :(, men jävlar vad gott det var!
Under tiden de gjorde maten gick vi runt i Bikbok och jag hittade en fin stickad tröja, grå och smaragdgrön, me like me buy. Me no foto now me foto everything tomorrow for you ... i princip allt jag köpt och inte pallat ta på mej o fota hehe :P
Har glömt bloggen helt och nu vill jag oxå säga att jag fick IG på matteprovet jag trodde jag skulle klara och igår hade vi engelska prov som gick ändå rätt så bra enligt mej och hoppas på ett VG (C) :D
Nu är vi stammisar hos NTI:s kiosk oxå, de har ett brett utbud till skillnad från vår ''kiosk'' som öppnar då vi har lektion *_*
Ja juste och jag lämna in pälsen hos skräddaren och den kan hämtas på måndag efter klockan ett då ska jag låta Jessica hämta den för jag slutar sent då :( ÄNTLIGEN!
Noors tallrik, fota nt min :(

Kommentarer
Postat av: M*

- mums!

2011-11-11 @ 18:04:50
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0