Nya Jeans :D

Som sitter som smäck på min häck!
Köpte de med handen på hjärtat att jag tagit rätt storlek (w:28 L:32) iom att de var av strechtyg, och jag älskar de! De sitter precis som de ska sitta och är bekväma och fina! Älskar färgen :D
Som sagt de är av märket G-Star (mitt favorit-jeansmärke) och mitt tredje par... Jag kan säga att nr.2 o 3 är favoriter för att de är bekväma, men det första paret... det är mitt tightaste par jeans och sjukt rörelsehindrande, men fina hehe :P
Ja anyway här är mina nya äsklingar :
Ursäkta röran(min röv är stor men inte såhär :O )

Okej mitt ansikte e konstigt och vad gör jag med fingrarna? Anyway lite mer realistisk bild ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

sluta klaga på dig själv, du är jättefin! snygga jeans också, de passar dig! :)

2011-11-06 @ 14:23:22
URL: http://patriciaklintebergs.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

svar: det är så tråkigt att man tappar kondisen så fort! är du med mig och förbättrar kondisen nu? :)

och tack så hemskt mycket för din komplimang! de där låren ska jag få tillbaka ;D

2011-11-06 @ 20:00:56
URL: http://patriciaklintebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0