Pinsamt...

Ska alltid göra bort mig själv!
Minns nu inlägget då jag o Noor skämde bort oss framför killarna vid kiosken? (då Noor glodde på luftpistolen och jag på den fine turken)
Ja idag var jag o Dania på väg hem från City Gross efter att ha köpt godis vi halvsex-tiden och så kom en moppe mot oss , och så va det han där som hade luftpistolen förra gången... Jag svär det var kolsvart därute och jag vet inte vilken blick han gav mig, typ : ''åh det e hon idioten igen'', ''var har jag sett henne förut'' (tvivlar på denna!) ''snygg brud'', ''fyfan så ful på nära håll''... *_*
Shit asså alltid drama i det här området :O!
Ska upp och duscha, sen komma tillbaks och fortsätta stressa inför mattprovet jag har noll koll på...
Bästa med måndag : sovmorgon till 10.05
värsta: teknikeleverna slutar 16.20 :@
Pusshaj♥
Finn ett fel :P, omg så länge sen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0