Shoppinglista

Jag har mycket i huvet som jag vill köpa, och helst ska jag ha gjort det innan jag åker till Syrien
Här kommer min lista som jag bara MÅSTE inskaffa!
  • Högmidjade jeans- bara för snyggt! Gör röven fin oxå och en helt vanlig t-shirt blir vrålsnygg!
  • Starkt blåa G-Star Jeans- Det är på tiden att jag köper mitt tredje par G-Star Jeans i den härliga stark blå denimfärgen! Nu hoppas man bara att det finns i min storlek...
  • Fuskpälsväst- asså har sett några tjejer ha såna och dooog inombords för jag inte har köpt en!
  • Stickade vita tumvantar och kanske en mössa med pälsboll- Det är bara så gullig asså! Men mössan är jag osäker på, det beror på hur den passar på mitt huvud först, annars kommer jag köpa den :D
  • Flera stickade tröjor- Jag är inte i sååå stort behov av de men jag bara älskar de, men ska ändå vänta lite på rea innan jag köper, jag har den oturen att köpa något halvdyrt och hitta det efter en vecka på halva priset :O
  • Såna där kängor fast de med lite klack och varmt vitt foder- Det är snyggt och inte fööör mycket punkaraktigt, jag pallar seriöst inte bära UGGsen och vara dygnblöt hela dagen bara för det är UGGs :/
  • En ny plånbok- Är sjukt less på den falska Gucciplånboken
  • Det där lite långa platta armbandet- Jag tycker det är sjukt fint! I både silver och guld, den guldiga hade varit dödsfint med det där halsbandet och en lång vit klänning och en perfekt solbränna och uppsatthår med inbakad fläta, lite Greek Godness ;)
  • En ny väska- En sån där oldtimeväska är dödlig, fattar inte varför jag ftf inte köpt den än, men till skolan ska jag fortsätta med min blåa adidas väska *_*
Det var nog allt jag hade på hjärtat
Tog mej tid att göra ett collage så ni förstår vad jag menar ;)
Japp, nu ska jag stänga av datahelvetet och börja plugga matte för fan!
Håll tummarna för mej :P
Pusshaj♥

Kommentarer
Postat av: A.L

svar' va bra :D ja den har varit bra!

kan tänka mig det :) bra tips!

2011-11-03 @ 19:22:10
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0