Snejk-bloggare

''Att kalla någon fake gör dig inte mer äkta''
Okej, jag är sjuuukt dampig just nu!
Har dödstråkigt så jag kika runt och läste i bloggar, till sist hamna jag hos Kissie...
Ni som brukar läsa hennes blogg, e det verkligen fint att vara pinnsmal och sen bära på två bollar, sen tycka att normalviktiga tjejer har problem med vikten?
Hon har sagt det indirekt till en tjej som klätt ut sig till henne på Halloween, och som hon tyckte var kul!
Jo visst jätte kul, dagen då man ska klä ut sig läskigt och väljer att se ut som dig... faaan vad kul *_*
Och ni idioter som fjäskar så mycket för henne, skickar in bilder så hon kan indirekt förolämpa er, va e det för fel på er?
Jag minns klart och tydligt ett inlägg då en tönt bad henne om att vara hennes vän och sånt shit, ärligt talat jag hade ignorerat henne... istället väljer Kissie att publicer en bild på hennes inte så vackra ansikte och med andra ord säga
''folk vill ha mig, och oavsett hur de ser ut ger jag de en chans''... dvs keep reading my blog oavsett hur du ser ut.
Hon lägger ut en bild på en tjej som klätt ut sig till henne, tjejen har ''bredare'' lår en kissie, och kissie vet EXAKT hur kommentarerna kommer att tyda i o med att hon såg vad som hände första gången, men hon vill höra det, hon vill veta att hon ''ser bättre ut''... och så klart rullar kommentarerna på IGEN : Hon är fet, så fet, hon är ful o fet, tjock gris o hit o dit!
Bakom ditt söndersminkande ansikte, botoxingrepp och löshår ser du också ut sådär kära vän... sanningen svider ;)
Nej! Jag är en stolt normalviktig tjej, fast röv men behöver jobba med magen lite, har storlek 38 och känner mej sällan tjock (då e jag deppig), det är just sånt skitsnack som leder till att folk har Anorexia och Bulimi, jag vill inte se folk lida av det för någon självkär människas åsikter, eller vad säger ni?
Män vill ha rumpa och något att ta på, inte en massa ben och silikon ;)
Japp, jag drog nytta av yttrandefriheten idag, som Kissie inte ens kan stava till och nu tänker jag ta en lååång vaaarm dusch! Hihihi :P
Jalla pusshaj♥

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

"Att kalla någon fake gör dig inte mer äkta"

Sjukt sant!

2011-11-05 @ 01:18:54
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0