Färga håret

Kom nyss hem från duschen ( har du nt läst bloggen så: de reparerar vårt badrum så vi får använda uteduscha, ''Nice host*''), och är jävligt utmattad, har varken tagit av mej mjukisen eller jackan, och har ont i rumpan, o framför allt: mamma vill att jag diskar :S
Tänkte göra ett inlägg innan jag byter om och går o diskar :D
Jag köpte hårfärg innan skolan börja och hade tanke att färga den då oxå (ljusare), men då kom det med att de skulle fixa vårt badrum och ja vi flytta ju ut till en tillfällig lägenhet i fyra dagar och sen nu med uteduschar , jag pallar nt gå, tvätta håret, komma hem, färga håret, gå tvätta håret igen och komma tillbaks, och i o med att vårt badrum e klart till onsdag kan jag lika gärna göra det nästa vecka!
Jag vill ha en chokladbrun färg, så jag måste typ ta nån blond nyans (e mörkhårig), men det som låtit mej fega ur e att jag redan har färgat håret (ett tag sen) och nu e det en hel del utväxt, kanske ett års utväxt, så håret e i två färger... Men jaja, blir det fail har jag en reservfärg hemma (mörk), så jag kan nog slappna av... elr?
Jag har tagit mörkblond, och det är denna:
hahah me jacka o allt, har ni sett det märket förut, det kanske känns bekant, det är polskt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0