Fuck skolverket (GY11)

Jag vet inte varför jag alltid drabbas av det värsta, och allt ska gå ett helvete just när jag kommer?!
Vem är 95:a eller precis börjat gymnasiet???
Är det inte helt fuckt med den nya skiten?
Hade ett jävla SO prov om antiken o romarriket och kunde det mesta inom själva historien osv, och så kommer läraren med ett papper och text som ska föreställa frågor, jag förstod inte ett skit! Va fan ville hon vet, vad skulle jag berätta, det bara strömmande information och visste inte var jag skulle börja, det blev iaf 3 papper fyllda på båda sidorna... är inte nöjd, och hade nån från skolverket suttit där hade de åkt på en toffla för jag svär på allt jag ville bara riva sönder det jävla skitpappret!!!
IIIh, förlåt för att jag inledde inlägget med att vara en bad temper bitch men ja det gör lite ont när man ser allt ändras just när man kommer... visst?
Min skoldata strular övermycket, varje gång jag öppnar den kommer det en sån '' FAN ERROR'' och den stängs av, då trycker enter o F5 innan den där kommer och väljer att starta upp den som vanligt, vad är det för fel me skiten?! Btw den är STEKHET!
Jaja jag börjar 10.05 på måndagar, och igårkväll var vi sugna på godis så vi vakna 20 minuter tidigare o stack till city gross o köpte godis o burn :D
Hela dagen var skitrolig hahaha och vi tog en massa bilder, och ja, hade det trevligt och inga var sura...
Umgicks med en del samhäll o ekonomer o några treor... o såklart mina natur/tekniker :D
Alltid en massa humor och ja, jag älskar den klassen!!!
Jag hade på mej min nya kofta, mina Cheap Monday jeans o min Knot Violence t-shirt o mina uggs :D
Jag e därnere btw
Kollar nu på de nya avsnitten av 2 1/2 men och tkr den är halvdålig, äter dillchips o dricker cola... Mjau!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Sv; Åh, tusen tack! :D



2011-10-11 @ 11:37:55
URL: http://ceciliaphoto.blogg.se/
Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

kika in i min blogg!

2011-10-11 @ 11:44:44
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0