Ilona ska inte gifta sig+ köpte jackan :D

Sjuuuk dag asså!
Jag vakna en kvart innan bussen, sprang till toaletten, sen kom tbx och bytte outfiten till en varmare outfit, stickat o jeans med legggings under, såg helt uppstoppad ut hahaha men ja, egentligen va det inte såå kallt, men det var jävligt dimmigt o fuktig! Iaf i skolan skulle vi ha studieverkstad med fysikläraren i matte för vår mattelärare suger.
Ingen fysiklärare, öppnar schoolsoft, ingen teknik eller matte!!! Suger inte mitt liv??? Jag började 12.10 och var där 08.00, kan ni fatta?! 4 timmar tidig, vill man inte bara skjuta sig själv?! Tack o lov att jag har mina vänner asså!
Iaf vid lunchen stack vi till BK och åt, övergott :D
Sen stack vi till Åhlens och bomba med smink o parfym hahahhaha till sist satt hon där som jobbade klagade på oss... Sminka mej översomrigt , brons o guldig ögonskugga med lite lite svart och sen halva ögat (inte kanten mot näsan den andra) i turkos, och resten i brun, såg rätt så fräscht ut, och Naiomi Campbell Cat Deluxe, en av parfymerna som min mamma köper igen ifall den tar slut och den är en klassiker helt enkelt!
Men håret blev kaos, förstörde allt :O
Sen kom jag hem, bytte om o fixa mej, satte upp håret o kände mej en aning snygg :P, fyllde på mascara åt lunch
Efter en stund stack jag o pappa till Triangeln för att köpa jackan, asså ärligt tala e det bara jag som tycker att Carlings har fina kläder? Man borde ge de en chans o gå in jag tyckte kläderna va så stilrena att det inte va sant, både för tjejer o killar... Jag vet nån affär som just blivit en favorit ;P
Köpte jackan o alla är nöjda, den är under rumpan, ''navy-blue'' och är varm o skön, o framförallt sitter fint!
Nu fattas bara pälsen och skräddaren, fan vad jag vill shoppa stickade kläder och blusar! Högmidjade jeans o byxor, det e så fint asså! Ja och så vill jag ha ett par stövletter som är varma o tål slask!
Jaja inte mycket kvar att säga, sitter ftf i ytterkläder, chattar me Noor på fb o känner mej hungrig, ska gå o ta glass :D Har utvecklingssamtal me häxan engelskaläraren ist, varför Gud varför? På tal om Ilona ska inte gifta sig, ahahha på hennes status stod det att hennes föräldrar tvinga henne gifta sig, och alla kommentera o va oroliga o allt, till sist så logga hon in o sa att någon hade hackat sej in på hennes FB o skrivit detta, hhahhaha hennes kusiner ringde hennes mamma o va överarga o bara vem ska gifta sig med idioten hahahhahha Guud så sjuk facerape!
Red Label Molly
Palla inte fota den men här är den ♥

JUSTE JAG KLARA FYSIKPROVET-YEEES!

Kommentarer
Postat av: iisaacson

fin blogg du har!

var gärna med i min tävling som pågår just nu på min blogg där jag lottar ut ett handgjort halsband!

snabblänk till tävlingsinlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-halsband-fran-fewsmyckens.html#comment

hoppas att du vill vara med!

allt bra?

kramis

2011-10-29 @ 00:53:51
URL: http://iisaacson.blogg.se/
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Var gärna med i Miss Alicias tävling, där ett fint armband lottas ut. Allt du behöver göra är att gilla vår Facebooksida och lämna en kommentar om att du är med!



Här hittar du facebooksidan: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Lycka till!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

2011-10-29 @ 19:59:54
URL: http://missalicia.se
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Var gärna med i Miss Alicias tävling, där ett fint armband lottas ut. Allt du behöver göra är att gilla vår Facebooksida och lämna en kommentar om att du är med!



Här hittar du facebooksidan: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Lycka till!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

2011-10-29 @ 22:12:49
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0