I'm in love...

Or just confused?
Jag kan säga såhär att jag har typ 5 killar som val, en har jag strukit bort o typ fyra e kvar hehe :O
Jag vet typ inte vem jag ska ta, den äldsta e 91/92:a? en 93:a o två 95:or varav en går i min klass hehehe :O
Jag vet jag dööör jag vet nt vad jag ska ta mej till, typ flörtar me alla haahah :P
Men ja, jag ska se typ o bestämma mej snart för den ''bäste''...
Låter som en idiot jag vet hihi, jag börja skriva inlägget för över en timme sen, men sen stack jag o duscha o nu e jag tbx ...
Jag har 2 prover nästa vecka och två till näst nästa :S
Uff jag pluggar alltid två tre dagar innan, typiskt mej asså iiih :S
Jalla va ska man göra, idag var det ännu en dag me kaos och jag hatar min skola, älskar klassen o så o trivs, men skolans förutsättningar och ekonomi suuuuger asså ni anar inte!
Jag önskar jag o gänget gick på TBS ... eller Borgar
Ärligt talat jag trivs bättre i kommunala än friskolor...
Äsch...
Nu har det gått över 2 timmar heh, men  jag e inne på fb o redigerar en bild, det e kul faktiskt :d
Oavsett hur långt borta han är från mej, kan jag inte sluta tänka på honom, You can blame it all on me, I know it beacause of me... Saknar dej tönt <3

Bjuder på en låt

Chris Brown-Open Road (I Love Her)

Kommentarer
Postat av: Emelie Sandgren.

Vilken fin blogg du har!

2011-10-04 @ 19:52:53
URL: http://emeliesaandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0