Mamis b-day <3

)Skulle ut och shoppa idag men vi fick värsta skitvädret vid ett-tiden så vi sket i det, så jävla typiskt mej när jag ska shoppa :S
Mamma fyller år imorron och det är också vår inspark i Falsterbo strandbad då , så jag är lite osäker...
Jag hade tänkt köpa hennes present idag men ja som sagt, vädret.
Hoppas jag kan göra det, jag måste gå asså, jag vill köpa tröjor och en halsduk och kolla efter vinterjacka.
Idag hade vi spanskprov och det gick helt okej tack vare fusket hahahah
Helt plötsligt blev jag godissugen :O
Jag har också märkt att mina utkomster på godis, läsk och restaurangmat är för mycket, vi köper det typ varje dag och jag måste sätta stopp på det, jag köper hellre kläder än onödigt med mat , ih!
Är såklart inne på FB o chattar med Noor, hon vill köpa högtalare (de små) och vet inte vilka är bäst, några tips kanske?
Dagen är rätt så suddig, jag minns inget särskilt, haha som om det tvättats bort med regnet.
Juste! Var med i Halloweenmötet idag, haha det e 4 stycken från vår klass som inte pallade med fysiken och stack, jag, Noor, Ashraf o Seb, typiskt mej att ge mej in på sånt (var med i balkomitten oxå, men det var typ skitkul ♥)
Jag saknar min klass skitmycket, och min gamla lärare... :'(
Är skittrött och jag tror jag kommer sova snart, ligger och värmer mej i sängen :P
Bjuder på en ''gammal'' bild (togs när vi rökte vattenpipa hos Natta och då hunden ftf fanns)


Saknar henne ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0