Omprovsvecka+stövletter

Måndag,Onsdag o Fredag är omprovsdagar o för de som inte har omprov har studiedag typ... jag har som sagt ett omprov i historia som ''äger rum'' mellan 1-3 tror jag på onsdag, e ledig på måndag då och har utvecklingssamtal på fredag (har aldrig velat skjuta mej mer än nu).
Shit asså borde sätta igång pluggandet på historian o matten, jag har världens mattprov snart (minns inte exakt :O), asså geometri fattar jag, men när det kommer till vektorer o sin cos tan, jag fattar inte ens vad det är för något, fan ta vår mattelärare!!!
Jag jobba idag, gick rätt så bra, kom hem skithungrig, åt lunch och somna, vakna precis lagom till how i met  your mother och nu sitter jag här vid datan och kollar på kläder o skor o jackor!
Jag tror jag snart bestämt mej för en jacka, när det är köpt ska jag gåoch köpa päls och gå till skräddaren som syr in den... ärligt talat jag lägntar, vill verkligen inte att vintern hinner ikapp mej, pappa förbered plånboken :D
Jag visar jackan när jag köpt den och sytt in pälsen!
Kollar oxå på såna fina stövletter, men de är inte särskilt foderade, om mina uggs inte tog in vatten hade jag utan tvekan haft på mej de men man blir ju dygnblöt i de ju :O sveriges väder är mycket slask och regn, sällan fast snö... den är helt okej då för den kladdar ju inte, sen är det saltet, usch fyfan vad saltet gör med skorna!
Det är äkta UGGs btw ;)
Lite synd att man inte kan ha på de då...
Anyway jag tycker dessa e skitfina :
Nelly
Finns ett par skor hos skopunkten men det e fel med deras sida o dinsko har sjuuuukt fula skor i år!
Tack o hej leverpastej, ska grilla korv med brödrosten... berättar sen, pusshaj :D♥
sneat i klassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0