Supermom

Hahahha min mamma e king walla.
Man ser henne sitta där på knä med skruvmejslar o håller på och fixar styrkan i duschen... jah lite tekniska kunskaper har hon kvar. King e hon, det e fixat precis lagom innan jag tar min härliga dusch.
Jag har beslutsångest över mina kläder, va faaaaaan ska jag ta på mej imrrn????
O juste btw the ''list'' har minskat till 2 guys (känner mej dum över det att de ens finns men jag är förvirrad).
Och ja det e småttingarna kvar :P 94a o 95a... Lite mer åt 94:ans håll, vi får se hoppas jag bestämmer mej för vill verkligen inte börja plåga eller playa killarna, vill bara bestämma mej , vill inte att det ska bli som förra gången (var på G med stackaren i 2 år :'()...
Jaja, här sitte jag, har ätit en äcklig pizza och en massa godis och funderar om jag borde gå o spy för jag mår så illa!
Borde ringa Noor snart har tråkigt
Återigen vad ska jag ta pååå meeeeeej?!?!??
Jag e törstig :O
Lyssnar på lite halvgamla duetter, olika språk :D

Fadel Shaker ft. Yara- Khedni Maak (arabiska)
Carole Smaha ft. Marwan Khoury- Ya rab (arabiska)
Giorgos Sampanis ft. Rallia Hristidou- Meres Pou Den Sou Ipa Sagapw (grekiska)
Jag vet hon e ful o han e fin :P

Elli Kokkinou ft. Thanos Petrelis- Adiaforos (grekisk)
Ja det var väl bara arabiska o grekiska hahaha, visst skiljer de sej från amerikanska videos hahhaha, men ja älskar de ändå de har typ sin egen orginella typ, me like ♥
Have a great day!
Mona Lisa goes ''sexy''
'
Passar inte i frysiren :P

Kommentarer
Postat av: puffiie

Anmäl dig gärna till veckans blogg som pågår hos mig just nu. Utser 4 vinnare varje fredag!

Ha det bra :)



Direktlänk: http://puffiie.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-1.html#comment



(ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer :>)

2011-10-16 @ 21:56:40
URL: http://puffiie.blogg.se/
Postat av: Claudia & Denise

fin blogg :)



// Claudia

2011-10-17 @ 07:30:19
URL: http://deniseochclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0