Svar på kommentar

Postat av: linn
Shoo jag tycker eran blogg e grym ni e lägger såhääär tuuunga inlägg o så, ja har inget emot er o så men är ni rasister? Asså ja läste nån stans kan inte hitta inlägget men det stod typ: "svarta" eller "afrikaner" själv e jag syrian men ja har vänner som är bruna o ja vet att den här kommentaren inte har nånting med de här inlägget o göra men som sagt kunde inte hitta inlägget. Inget haat eller så mot er undra bara :-P
Svar: Tack för att du tycker det om bloggen, värmer verkligen hjärtat!
Hahaha nej vi är verkligen inte rasister, jag e själv arab och har en blandning vänner, men har blivit så van att uttrycka mej på det sättet att jag inte märker det.
Jag vet inte om du bor i Malmö eller så men här har många så jävligt lika namn så man blir tvungen o klassificera efter folkslag och etnisk bakgrund!
Jag tycker alla människor är lika värda och dömer bara efter personlighet, jag hade inte tagit illa upp om nån kallat mej araben eller nåt (så länge du inte menar något illa klart).
Skulle vilja be om ursäkt ifall ni misstolkat något.

Puss♥
Where dem girlz at- David Guetta ft Nicki Minaj
Bjuder på en låt ;)

Kommentarer
Postat av: H J J O N S S O N ♥

Hej! Jag är med i en fototävling och undrar om du kan rösta på min bild som är nummer 4? Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! <3 http://elifoto.blogg.se/2011/october/fototavling-rosta.html

2011-10-16 @ 17:36:14
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0