Vilken film ska man seee???

Usch asså finns inga filmer på bio, vill verkligen inte se Twilight eller sån scienece fiction skit, vill ha en rolig komedi eller typ en film alla väntat på (återigen, INTE Twilight), :S
Nåra rekommendationer? Anybody?
Har inte bloggat på 2 dagar? Och det är för att jag bokstavligt inte hade något att säga, vanliga dagar, tråkigt så jag nästan dör... U-Samtalet gick sådär, 5-6 minuter max och inte mycke mer än att jag pratar mycket... Jag vill ha gooooooodis, har varit sugen på det hela veckan, men nu e det maxat att jag bara vill döda någon för det!!!
Och så längtar jag tillbaks till nian, vilket fint år det var! Jag pallar inte med min klass, de flesta e såna som inte ställer upp för varandra o alla e var för dig, såna isolerade typer som snear när man går loss eller har kul *_*
Min gamla klass var en sjuk energisk o barnslig klass , det var sällan några dagar utan att vi kunde skratta oss gott, isf hade något allvarlig hänt NÅGON I KLASSEN ELLER I PARALELLERNA eller något prov majoriteten inte pluggat till, fattar ni? Alla brydde sig , oftast iaf...
Ingen backar upp en o alla fegar ur, jag hatar detta
Jag önskar man kunde ha stannat i den sista veckan i skolan för alltid, jag önskar att jag åtminstone fick stanna kramandes farväl den där personen för alltid, och stått där trygg i hans famn i några år till... Bara han
Livet suger  och jag har ett matteprov o nationella matte i december, jag borde plugga visst?
Imorron e jag tvungen att damsuga, eftermiddag matteplugg, emellanåt hoppas jag få gå och köpa godis, min kropp är verkligen i behov av det, really asså!
Någon dag i veckan ska vi ut med Mariam när hon ändå är i Sverige (hon bor i London numera), och gå på bio med gänget, sen har jag plugg och mamma vill att jag städar, åååh jag döööör så FATTIGT!!!
Min mobil e ftf fuckt och ingen har snackat med han smutsen som fixa den
Borde avluta PMS inlägget, pusshaj♥
Hahahaha hitta den i blan gamla uppladdade bilder :P Jag btw, ser helt drogad ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0