Back in business

Ja det va ett jävla tag sen jag skrev här :O
Jadå, Aye har åkt sen nästan 2 veckor tbx (Gud va tiden flyger), och det var verkligen svårt att säga hejdå till en barndomsvän man kännt i 11 av sina 16 år! Tänk dej att vi som 5 o 4 åringar hade äventyr och fantasi som mer än själva science fiction i sig! Men kloka o försiktiga var vi, och snälla :D
Ja vi grät o jag som inte gråtit på länge storgrynade hehe..
Igår ringde hon äntligen och berättade lite hur de hade det, jag var mållös och visste inte vad jag skulle säga, de hade ftf inte skaffat internet än men ja nu hoppas man det är fixat snart!
Nu har det gått över en månad sen skolan börjat och har redan haft ett matteprov och en redovisning och tonvis med läxor, och datorn har jag nu haft i en vecka, den e helt okej men vf fick plusgymnasiet Macbook o inte vi :(
Jaja det är en thinkpad från lenovo o ser ut så här:
Visst e den asful?

Här sitter jag, snorig och kissnödig med böjd nacke över datan som en luffare...
Och juste, det är en enorm brist på killar på Mikael Elias :O!
Känns nästan som att det slutar med att alla blir homosexuella hahahaha eller?...
Har studiedag på Tisdag o Onsdag och jag är mer taggad inför onsdagen för att vi ska till Trelleborg och besöka en vän jag inte träffat sen jag slutade sjuan ( över 2 år  sen ),  längtar nog mest till det..
Oh jag e så förkyld idag att jag dör, nyser typ 20 ggr i minuten fyfan asså!
Jalla bozz  bå era anzikten alihop ciao <3
(Btw kollar efter lägenheter i Turkiet, Kroatien, Grekland o Spanien för att jag och ett gäng vänner vill studera utomlands efter gymnasiet :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0