Ångest

Av att vakna upp i snart 17 år i samma hörna, rum, lägenhet, område och fucking allt man fucking kan få ångest över!
Vill så gärna flytta ut från det här helvetet, vara i en lyxig men inte så dyr STOR villa/lägenhet i Grekland, Turkie, Thailand, Cypern eller va fuck det är, bara lååååångt låååångt ifrån nordeuropa!
Vid medelhavet, fan vad jag älskar medelhavet! Är från mellanöstern men har aldrig haft en större kärlek än till medelhavet! Så fint och mysigt och varm befolkning, man är uppe 24/7 och du kan gå ut och äta frukost som kvällsmat dygnet runt. Det är aldrig så pass kallt att du tvingas bära en 7 kilosjacka för att nästan bli varm!
Pladder pladder pladder, för att göra en lång saga kort, jag har inte rest sen 2009!!! :(
Behöver verkligen en resa, dock utan föräldrar!
Man kan knappt göra något med de ju, man får inte gå ut själv, man går ut til sammans, ingen free space.
Å andra sidan blir det kaoooos när det är bara vänner, fast jag föredrar väl kaoset haha!
Jalla ska kika runt på villor o lägenheter utomland , hörs imorron, pusshaj♥
Snart mina :D

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

sv: gjort något kul idag då? :)

2012-04-08 @ 18:00:32
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: Karro

Allt bra? :D

2012-04-09 @ 01:15:47
URL: http://kkaarrrroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0