Gamla bilder

Jag fick ett usb på 8 gb typ förra året, så jag flytta över all media från vår stationära data till den, och den skulle sitte kvar där. Men sen jag fått denna bärbara så har jag heelt glömt bort den!
Jag har några bilder jag måsta tömma från digitalkameran så jag tänkte varför inte?
Gud så pinsamma bilder det fanns på usben, från 6:an till 9:an ... oooh, ni kan gissa vilka år var värst? 6-7 hahahhah, jag dööör så jävla ful jag va, de jag laddar upp är heeelt okej tänker inte ladda upp de andra och förstöra mitt liv hhahah :P Jag fick radera en del oviktiga saker och behålla det viktigaste :)
Idag städade jag huset och sen duscha jag, fokus på håret, ni vet inpackning och en annan sak som gör håret plattare och starkare och glansigare, första gången jag testar den, me gusta säger jag ! Sen såklart tresemmes värmeskydd!
Jaja, här e bilderna :d
Jag och Sandra i sexan hehe :D Yeeey kolla jackan, det står Detroit på den, for you Eminem♥

Fail...

Jag och Mariam i början av sjuan :D

I slutet av sjuan, hade lila jeans oxå hahah :D

Some crazy shit på Sandras födelsedag, det var nog då jag gick i sjuan och hon precis bytt skola, här blev hon 14 ♥

Min dåtida kärlek till Redbull, och då jag och Aye ständigt körde fotboll haha :D

Och Burn, älskar dt ftf, btw det e ftf sjuan :P

Jag och Aye för över 3 år sen :')

fan e det föd dåliga bilder, 2 mgpx, det var värsta saken då hahahha

Aye♥

Turkiet-Istanbul, om jag minns rätt, den blåa moskén? Eller e dt moskén som var en kyrka innan? Kyrkfönster däruppe? Btw vi var aldrig i någon kyrka/kloster i Turkiet, finns det ens?

Jag på en båt som ska åka igenom havet mellan europa Istanbul till Asien Istanbul, visste ni att det var så? :D

I ett Turkisk museum på den Grekiska avdelningen, hej Afrodite??

Och och syrran matar duvor vid Emininü :D

Skridskor skridskor hela daaaaaaaan! Jag och Aye i Rosengårds ishall nån gång i åttan (hon gick på Höja och jag på Rönnen)

Man blev sötare... söt och kär hehe :)

Ahhh så stolt jag var över min NY babyrosa keps som blev så inne då, nu är det ingen som ens vågar röra de, ska dock bära min på sommaren igen oc utomlands :D!

ahh mina favoritjeans som gick sönder för ett år sen, så fina och sköna :( RIP haha, visst utvecklades man? Det här e shopping inför skolavslutningen i åttan :P

Jaa det var det, höjdpunkterna, haha, ska sova nu ska ju till Entre med Sandra imrn, yippiee! Pusshaj♥

Kommentarer
Postat av: feliciaspassage - bloglovinbyten.

haha söta bilder! :D

2012-04-09 @ 13:40:34
URL: http://feliciaspassage.blogg.se/
Postat av: Karro

Sv: det är bra! vad har du gjort idag? :)

2012-04-09 @ 19:04:55
URL: http://kkaarrrroo.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing

sv: lär mest vara hemma :)

2012-04-09 @ 23:06:50
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0