Idag&Igår

Blogga inte igår, glömde allt med datan och bara var friiii! Haha!
Var i Entré först med Sandra, gick runt kolla lite på läder, sen satte vi oss ner på Waynes Coffe och fikade, tog en överhärlig cheesecake och en apelsinsmoothie (ville egentligen ha bär-smoothie..) och så satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord. Efter en stund stack vi in till lagerhaus och kolla på allt roligt de har... ahhh tänk om ett hem var inrett med deras prylar, så sött!
Sen så skulle Sandras föräldrar hämta henne vid 2 tiden för de skulle på nån förlovningssak... så jag ringde Ilona som var i burlövcenter, så åkte hon till mej.
Köpte en Oversized tröja från Ginatricot och en häftig Claw-nagelring!
Sen stack vi till stan och letade efter en blus hon vill e ha, men det mesta på gågatan var stängt så vi stack till Triangeln. Hittade dock inget så vi gick hem till sist.
Idag hade vi skola, gjorde ett matteprov som typ chockade mig, inget av det jag pluggade fanns med!!! AAAGh!
Vi får lägga ihop det med nästa matteprov.
Juste, Ilona ska flytta till Ängleholm, Varför ska alltid folk jag gillar flytta? Jag försöker på något sätt få henne att övertyga sin familj att stanna, hennes bror går i åttan och ska ha bal nästa år så et är surt för honom, och när de väl stanna för honom så går Ilona i tvåan, då tar hon studenten snart, då e det väl bäst att flytta efteråt, om två år...
Ah Gud hjälp oss!
Juste haha Hoda hade sönder ringen jag köpte igår hahaha, får väl byta den imorgon :(
Jag sydde om en väska jag hade sneat ett bra tag.., till en mobilväska!!! Hade jag haft symaskin hade den blivit perfekt! Annars är det bara småfel man knappt märker!
Juste, idag såg jag även Amir, gaybloggen!!! Hihi, jag var påväg in i bussen från centralen då Noor upptäckte honom, han sprang till en buss men missade den haha stacakrn!Han Hade två onepiece påsar :P
Och ja, jag hittade en kofta jag glömt, i mintgrön färg som jag hade gett min syster men hon har sån kaos kaos kaos i garderbroben den skitungen så hon hade inte burit den, men jag tog inte av mig jackan heller idag hahahha så lönt!
Vi skulle skriva in oss på gymmet idag, så hade fröken Ilona ftf inte aktiverat sitt bankkort, så stack vi till handelsbanken, aktivera den, och så hade vi ont om tid till modersmålet... så vi stack :/
Vi har inga lektioner imorron (inställt osv) så vi ska äta på stan och sen kaosa, jag ska sola typ 20 minuter, bara för att stärka färgen haha, känns som om den börjar gå av nu, inte konstigt det är bara jobbigt regn, fukt och moln hela jävla tiden! Var är du, värmen?
ringen, närbild :)
den ska sitta längre upp hehe:P
min nya fina tröja :) blir fin på varmare dagar med en fin bränna :D
fika, glömde fota i tid hahahha
vill ha! Skopunkten, 400 spänn :)
min outfit idag, det e den koftan :)
och min egendesignade, handsydda mobilväska. enda exemplaret världen över :P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh, skorna var HELT underbara :DDD

2012-04-11 @ 19:57:21
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com
Postat av: v

vilka sjukt fina skor!

2012-04-11 @ 20:40:23
URL: http://vendelasonly.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! Vill du vara med i dagens blogg? :D

2012-04-11 @ 22:28:29
URL: http://bommmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0