Laziness overload!

Hur kan man gilla att sitta och dega en hel dag framför data och TV?
Fastän jag är helt van vid det äcklas jag av själva tanken hur det egentligen ser ut ur en annan synvinkel!
Tänk er själv, det är hur patetiskt som helst! Jag menar sen datorerna och all modern nano-teknik kom har det orsakat mer skada än nytta, folk har blivit dummare, gör inga läxor, ryggproblem, försämrad syn osv osv.
Och fastän det är jag som gnäller om detta så är jag förmodligen den mest beroende av alla läsare!
Dag ut och dag in ser jag ut såhär, hahahha sjukt patetiskt!
Anyway, fann ingen tid igår åt att sitta framför datan, läste lite bloggar från mobilen och höll mig lite uppdaterad på FB via mobilen oxå. Tänkte typ köpa en ny mobil igår, sen jag bara ah skit i tar en vanlig knapptelefon, bara den funkar, sen tänkte jag på att de inte är androida så jag bara hell NOOOOOO!!!
Kollade på The Vampire Diaries, shiiiit jag ÄLSKAR ftf serien! Ahhh helt beroende, älskar Stefan, så jävla snygg han e! Nån som kollar? Håller med? Hahaha, han blev ju sådär styrd eller nåt om att typ stänga av sina känslor, så han typ slutade älskade sin tjej (som hans storebror även är kär i), och han blev the bad guy och typ inte brydde sig alls om sin tjej som han gick igenom eld och vatten för, sen så tog storebrorsan chansen att kyssa henne (''emot hennes vilja'', det verkade inte så :/), och hon sa det till Stefan sen, så blev han sur och slog Damon (big bro). Och igår sa han att han älskar henne, så sa han andre jag oxå.... Gud så komplicerat hahhahaham fast älskar hela konceptet, fastän det är typ vampyrer och sånt (gillar inte sånt vanligtvis) , så är det en Liiiiten del av berättelsen, det är inte huvudsaken i det hela , utan de 3.
Okej hållkäften ingen vill höra en recension om en serie du gillar ! :P
Ska till stan på Måndag (Entre) med Sandra♥ Vi träffas så sällan så tog väl tilllfället att gå med henne dit innan lovet tar slut, plus i hopp om att träffa A innan lovet är slut, saknad som fan :'(
Juste igår när det var knäpptyst hemma och alla sov, tog jag upp Matteboken, räknade 10 tal , stängde den och kände mig stolt över att ha gjort något! Ska gå igenom allt igen på måndag för att se om det sitter som det ska innan provet. Sen har vi 2 veckor igen tills nästa prov, jag menar, hellre detta på min nivå, och på VG minst på det än den snabba matten som jag inte har behov av !
Jalla ska dra nu, pusshaj♥
Kan ni se vad som hänt?
Hahhahaha
Btw DrawSomething är överkul!

Kommentarer
Postat av: Emma♥

såå fin blogg du har!



besök gärna min ^^



kram♥

2012-04-08 @ 01:16:20
URL: http://emmanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0